Monday, January 22, 2018

Slug: Semeter 3 (bahagian 3) - MCC

9:56PM. Assalamualaikum bloggie. Aku berasa nak cecepat bloggie update ni sebab kejap lagi berasa nak keluar kejap g cinema hehe. sekarang ni x boleh nak gembira sangat bloggie sebab ada beberapa orang tersayang sedang x berapa nak sihat, ni pun dah stop keluar memalam duk rumah sahaja dan menelaah buku-buku pelajaran..gituuuu hahah.

xdala bloggie saja nak kongsi sedikit kegembiraan, ya la, nak kongsi bersama pasangan, alhamdulillah aku masih single..eh.Jadi kongsi sini sajala, kot2 adala dua tiga orang kawan terbaca bolehlah tersenyum sama. Tapi bukan ada apapun nak kongsi keputusan exam saja. alhamdulilah bloggie, semester lepas result dah keluar dan alhamdulillah Gred yang di ingini mencapai lebih apa yang disasarkan. Gred apa tu, aku x bagitau la, kecuali yang bertanya sahaja, takut la macam poyo pulakkankan. Jadi macam tu la. semuanya berjalan lancar dan kira x sesia jugakla bersengkang mata ngadap laptop buku sambil ditemani latte-latte kesukaan heheh. adalah tadi update status Whatsapp kemkawan dan mengucapkan tahniah tu terima kasih la, jauh lagi perjalanan study ni, minta-minta la sampai kepenghujung dengan jayanya. Amin!

Rentetan dengan result ni la aku macam nak reward skitla, macam biasa pegi cinema. tengokla cerita apa yang patot. macam lama x pegi tempt tu, macam beberapa bulan tahun lepas. ni skg cuba untuk habiskan segala kerja-kerja print out modul dan esok dengan semangat waja, nak study haahaha.. eee macam poyokn. oh my, aku taip2 macam-macam ni terus throwback zaman- zaman student life. ingat lagi zaan belajar quite fun jugakla, lepas belajar update blog, lepas kelas update blog, sebab zaman aku masa tu blog tengah in, facebook baru nak up, frinedster myspace tu tengah mendonia lagik. so bila tetaiop macam ni teirngat jugakla hmmmm..

Aku berharap semester ni, perancangannya untuk cuba lebih teratur, cuba untuk tidak buat semua perkara, semua last minute, <--- oh my cara aku fikir-fikir ntah betul ka tak aku buat ni haaha nak gelak la. hahha

cuma yang tak bestnya sekarang  staff2 yg tengah menguruskan penukaran lokasi aku ni ha, adoilaa, aku ni sekarang tengah bersabar, aku bagi diorg masa untuk update, kalau x update jugak dalam minggu ni, tengokla ak ngadu ngan Pn Kamariah lagik, baru tau. Ntahla tak faham jugakla kekadang staf2 diorg ni nak kena main orang atasan baru nak gerak, faham la kerja tu keakdang ada masa turn off, aku pn mcm tu, tapi takkan la Whatsapp pn x reply update apa yang patut ka kan? ni di biar2 kannya blue tick? ppffttttt! bontot btl la. Tapi xpala aku trunggu jugak dalam minggu ni, kalau xda jugak aku send email CC  kesemua yang berkenaan (berdasarkan tahap simpati dan empati)

k la, sesiap dulu. bye.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...