Thursday, February 15, 2018

Slug: Aman

Assslamualakum. alhamdulillah. rini hari last.sok cuti. Chinese new year kan?x berapa bz skit hari ni sebab tenang skit xda gangguan Gangguan macam mana tu ..aku x ceritala. kang ada yang baca..naya..😁.

Teringat satu perkara tadi. bebudak2 ni cerita pasal bonus.entahla nak kesian pn ada, kelakar pn ada. yela semuanya macam menunggu.ibarat menanti buah yang gugur, tapi x jatuh2..🤣🤣  entahla tak tau nak cakap apa..tapi dari pemahaman akula..sebab memandangkan aku ni pn ada ramai kawan cina. my housemate pn cina hokkay.🤣 so setau akula housemate aku ni cakap selalunya orang cina akan bagi 'durian runtuh' sebab tu saja cara dia menghargai pekerja2..x kisahla bangsa apa sekalupn..aku pn dengar jugakla..sebab nak bt macam manakn..so lantak sajala..who r yus kn sajala bonus..cuma klu ada tu ada jugakla niat tu kn...ha..

cerita2 pasal bonus tadi..tetiba my bosss cakap macam ni.

"Susahla macam ni, semua orang bersusah payah bekerja..macam SI FADLEY 😂😂😂'

Terfikir jugakla tadi..dia ni sarcastic ka atau memang dah aknowledge aku selama ni aku ni bersusah payah? hahaha..🤣🤣🤣 knowing my boss kn sejenis yg..hmmmm..(xmau ckp disini).


ala..nak berak la pulakkkk..nantila smbg balik

End.






Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...