Tuesday, November 15, 2011

AIM 18

Salam. Selamat pagi. Harap sihat-sihat semua. Mesti ada yang tengok AIM 18 minggu lepas kan?? pertama kali saya tengok AIM edisi baru ni, sebab AIM yang lepas-lepas tak sempat tengok sebab masa tu sibuk belajar..kononnyalah hehe. Apapun saya tertarik dengan pemenang artis baru terbaik, Najwa. Bukan Najwa Latiff yang cinta muka buku tu ya. Saya tak tau sampaila saya ada masa me 'youtube' lagu Najwa semalam. Memang layak menang!.




Bestkan?? suka babak terakhir dalam video klip itu: (BF) Hey! thats my car! you give it to me! (GF) : ya, when we were together! Enjoy ok.

1 comment:

amy said...

ooohhh...aku suka ni lagu!cis..mmg minat ya!haha

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...