Friday, April 20, 2012

Alahai SPANS!


Assalamualaikum. Sebenarnya sudah lama saya pasang niat untuk aktif dalam sini, tapi tidak punya sempat dan waktu. Baru hari ni saya push diri untuk luangkan sesuatu. Ok..sebenarnya saya tension. Kelmarin macam biasa saya online, nampak iklan dalam jawatan kosong kerajaan. Baca punya baca macam menarik untuk saya mengisi borang secara online. Macam mudah TAPI pada saya menyusahkan. Sebab setiap kali saya isi borang online kerajaan ini pasti akan keluar macam ni..



Bukan sekali saya meng apply jawatan dalam sini, sebab sebelum ini saya pernah apply tapi hasilnya sama seperti di atas. Entahla, nak di kata internet rumah saya slow, saya rasa saya tidak punya masalah untuk mengisi borang online lain atau mendownload apa-apa. Bila saya call dan tanya pasal sistem mereka-mereka ini, mereka cakap tidak punya masalah. Sampai saya sudah bosan, saya hanya anggap mereka ni SYOK SENDIRI!

Teringin juga nak tau, siapa pegawai IT yang bertanggungjawab??? bagi aku la..sistem ni memang ada masalah dan betul-betul menyusahkan :((


No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...