Tuesday, July 17, 2012

Slug: Bukan ahli fikir...blur??

Assalamualaikum. Penat. Bukan apa, lepas habis kerja dan sampai ke rumah, terus ku tukar baju formal ku ke baju biasa lalu ku capai kasut sukan ku lalu ku berlari-lari anak menuju taman perumahan ni. ok sebenanrya aku jogging hehehe..begitu bersemangat aku jog-jog sambil ku dengar lagu kegemaran ku. tiba-tiba dengar lagu ni, banyak-banyak lagu Adele ni, lagu ni saja yang aku rasa aku suka dengar. Tiba-tiba adicted! 



lepas tu tiba-tiba berfikir lagi, esok nak buat apa..check!, nak update blog..check! nak mencanggihkan blog..hmmm masih fikir-fikir..lepas tu pasal puasa sebab sana-sini orang disekeliling aku ni cakap pasal puasa saja...semangat la tu! :). Sekarang ni baru lepas mandi, baru habis makan dan tengok astro. Nak juga update pasal puasa dulu-dulu tapi macam tidak berapa nak feel lagi la...haaahaha..

Then, fikir lagi, fikir teman-teman lama, ntah teman lama aku ingat aku ka tidak tak tau la..fikir-fikir pasal office, fikir pasal orang-orang yang aku suka dan tidak suka..eh, semuala la..Kesimpulannya, bak kata seorang teman ku tadi.. rambut ku semakin BERUBAN!

End.



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...