Wednesday, July 11, 2012

Tertanya dengan diri sendiri..

Assalamualaikum. Pukul 1136 malam. Aku tengok tv sambil minum secawan teh untuk hilangkan rasa pening kepala. Minggu ni, macam-macam aku fikir. ibarat di telan mati emak, di luah mati bapak. susah juga untuk kita menggembirakan orang-orang disekeliling kita. Serba salah jadinya. Minta pendapat orang, orang boleh cakap, senang, walhal aku jugak yang melaluinya...di tolak ke kiri nak ke kanan dan begitula sebaliknya.

Banyakkan sebenarnya berlaku akhir-akhir ini tapi kebiasanya dapat aku atasi, walauapa cara sekalipun. Bila masalah-masalah personal timbul dengan hal-hal sewaktu dengannya, sampai satu tahap aku rasa macam tak boleh berfikir, bingung dan yang penting tidak boleh tidur...macam mana tu??

Aku rasa aku sudah cuba untuk berbuat yang terbaik dengan orang-orang disekeliling aku, empati ku dengan orang melebihi simpati yang ada dalam diri sendiri. Cuma aku terfikir lagi, adakah orang akan buat perkara yang sama dengan aku??siapa??

The truth is, i'm not ok :(


No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...