Saturday, August 25, 2012

Slug: Raya 2012

Assalamualaikum. Rasanya belum terlambat lagi aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin kepada semua. Tak sedar sudah seminggu rupanya raya berlalu, cepat betul masa berlalu.



Sama seperti tahun yang lain raya ku tetap sama, cuti balik kampung dan buat apa-apa yang patut sudah ku kira rutin ku seharian, cuma bila teringat perkara-perkara yang aku buat sepanjang raya, sebenarnya sudah aku biasa aku buat. Jauh atau dekat itu juga benda yang sama aku buat. Bangga juga sebab semua itu belum pernah sikit pun berubah. Cuma semakin hari semakin aku terasa dewasa. Dulu beraya bersama adik beradik. Sekarang bila adik beradik yang tidak dapat pulang beraya, penggantinya anak-anak buah. Walaupun aku bukan la penggemar anak-anak kecil, tapi melihat anak-anak buah ku, memang melucukan. Bagi aku nakal-nakal mereka ni buat aku rasa mereka semakin comel. 

Sekarang raya pun tinggal raya dan aku sudah mula bekerja balik. Hari pertama kerja, memang super malas. Blur juga sebab banyak yang tak selesai lagi. Pada masa yang sama, aku masih lagi menerima beberapa jemputan rakan-rakan untuk beraya 'open house'. Mana yang aku dapat pergi, ok. Kalau tak dapat itu, maaf la di pinta ye..

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...