Monday, June 30, 2014

Slug: Selamat Berpuasa 2014

Asslamualaikum, baru je update skit blog aku ni, tukat balik URL tu semua la jadi  xda la lemau macam langau hehehe. Alhamdulillah hari ni hari ke dua kita umat Islam seluruh dunia menjalani ibadah puasa dengan masa dan waktu yang berbeza. Aku pun harap puasa kali ni seperti tahun-tahun lepas cuma mungkin amal ibadat tu haru aku akui aku kurang dalam bab-bab tu :( tetapi tidak sedikit pun aku x berusaha sebab sebagai umatnya usaha itu sentiasa ada ececeh...

Kepada semua, terutama sekali ahli keluarga, adik beradik ku, mak sahabat handai, rakan taulan dan rakan yang tidak tidak dikenali mana la tau kot-kot ada yang baca tu ha follow me k hehe..selamat berpuasa. I love you all.



Aku xde idea dah nak taip pe benda sebab aku sebenaneyaL.A.P.A.R haaaha ok bye.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...