Wednesday, August 6, 2014

Slug: Cerita Wayang (Hercules)

Assalamualaikum. ni cerita semalam malam, dah xda kerja, so masa-masa aku habiskan dengan p cinema, dok tengok tv asyik siaran ulangan jadi muak pulak aku. So aku bersama seorang lagi rakan tengok citer ni..



Pendapat aku la, siapa-siapa yang belum tengok cerita ni, aku btau awal-awal, kalau x p tengok pun xpa, seriously aku malam tadi boring yang amat...ke salah mata aku mengantuk? xtaula tapi memang citer ni kadang ok, kekadang xok dengan lawak yang baru nak menjadi tapi x menjadi, tapi mungkin sebab Dwyne Johnson so mungkin orang datang tengok. So aku kasi 3 bintang. ok bye.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...