Saturday, August 30, 2014

Slug: Disini lahirnya sebuah cinta...

Assalamualaikum. Tajuk macam jiwang lak kan??hehe di sini lahirnya sebuah chennttaaa...heheh..Tiba-tiba aku nak berterima kasih kat mak aku sebab kalau bukan dia lah yang selalu tonyoh kepala aku bangun awal, xda maknanya aku nak bangun awal cam sekarang ni hehehe.Awal ok aku bangun kul 6:30 am kau. orang kata bangun awal murah rezeki so harap-harap murah lah rezeki aku amin. So tadi bebangun ja terus call my mem yakni mak aku la, terasa rindu pula tetiba, biasalah gosip hehehe.

Apapun, aku pun xda apa benda nak hapdet sebab aku pun tak tau nak hapdet apa, just keidupan sekarang macam tu ja la, rumah-office-rumah then bz bz bz.. Nak jugak aku berjiwa2 di sini tapi nantilah..memandangkan esok nak sambut merdeka, kita sambut merdeka dulu, best tu isnin cuti kot..hmmm..teringat jugak time sekolah dodulu sambut merdeka dengan kengkawan semua, ala bukan ada benda pun, g makan lepas tu borak2 ntah apa diborak, xla aku tau, remaja kot time tu, jadi banyak benda itu ini, besar kecik, panjang pendek  semua nak borak hehehe..


Jadi Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-57, Proud to be Malaysian! ok la sekarang ni macam biasa cuti2 ni aku jadi bibik. Nak cuci kain. Selonggok kain x cuci, bila nak ada bini niiii..hmmm..


end.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...