Friday, August 15, 2014

Slug: Penat..

Assalamualaikum. Kadang-kadang bagus juga ada blog ni, sebab boleh buat apa saja yang kita rasa nak buat, nak mengadu pun senang. acam aku sekarang ni hehe, entahla, kalau ikutkan entri-entri sebelumya aku ni dah macam malas la nak meluah segala, tapi...kang aku simpan makin stress pulak aku, jadi dengan ini baik tetaip je kat sini. Tapi kali ni aku nak berkias sikit la..Aku sebenanrya penat tau..

1) Penat menunggu orang yang aku harapkan yang aku tak tau aku boleh harap ke tak..

2) Penat di salah erti dalam beberapa hal..

3) Penat terhegeh-hegeh dengan orang yang aku nak tapi orang tu macam nak tak nak je dengan aku..

4) Penat menyayangi orang yang mana aku pun x pasti dia ni sayang ke tak dengan aku..


5) Penat jadi tunggul semata-mata kau!

6) Penat berfikir bila setiap kali aku tidur aku asyik ingatkan kau tapi aku tak tau ko ada fikir aku ke tak.

7) Penat bila aku orang terakhir mendapat layanan bila setiap kali aku tengok kau lebihkan orang lain,
    kawan-kawan kau walaupun mungkin aku ni sekadar kawan kau je

8) Penat bila aku tengah buat kerja tapi dalam otak aku ni hanya kau bermain dalam fkiran

9) Penat dengan karenah sesetengah orang yang macam taik

10) Penat percaya dengan orang tapi orang tu sebenarnya fake.

11) Penat dengan kau, samaada kau sedar atau tidak kau buat kelihatan bodoh.

Last sekali..aku penat tau mengalah, mengalah dengan semua orang yang bagi aku berlagak bagus. Ok fine kalau kau bagus, tapi tolong la..

aku cuba untuk positif dan mungkin segala-galanya akan pulih, tapi ntahla...

:((

end.



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...