Tuesday, November 4, 2014

Slug: 1st Segmen: Blogwalking bersama-sama by Khairunnisa Hassan

Assalamualaikum. Hmmm cuti hari ni tapi sempat jugak la bangun awal hari ni, kalau hari biasa kerja bangun awal dah kebiasaan walaupn tidur lambat, Tapiii kalau hari cuti sabtu ahad tu, itu ko jangan, memang sepanjang hari d katil la nampaknya esp hari sabtu, ni aku malas cerita-cerita pasal cuti, kejap lagi aku nak mandi, sesiap nak memain dengan anak buah aku tu, spend time dengan dia pulak. So cek-cek blog2 member hmmm jumpa ni pulak. Sebab aku pun like2 malas hari ni kan jadi...nah boleh join ini ya..


Kalau nak membaca apa-apa untuk hilang boring boleh join blog member ni..Khairunnisa Hassan

End


5 comments:

Luqman Zakaria said...

Selamat bersegmen.

hanya zulfa said...

hehehe..

Deanna Morni said...

selamat bersegmen...neway..terima kasih coz singgah n follow blog sy (^_^)

Khairunnisa Hassan said...

Terima kasih join :) Nisa dah follow back ;D

Liyana said...

singgah dari segmen sama . jemput terjah blog saya juga . ehe :3 blog 1 blog 2 blog 3

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...