Tuesday, February 3, 2015

Slug: Lagu Minggu Ini 17 - Assalamualaikum (Faizal Tahir)

Assalamualaikum, haaa baru la ada masa nak update, fahamla aku kalau awal-awal tahun memang lambat panas sikit. Hari ni kerja pun x banyak sebab, just follow up kerja semalam kelmarin tu saja, kelmarin pun ada ja  masa-masa terluang tapi kelmairin ntah kenapa ntah perut aku memulas yang teramat. sudahnya Mc hehe. Tapi hari ni aku malas pulak nak update apa jugak so aku dengar-dengar lagu dalam playlist. lepas tu denga lagu ni, layan jugakla.



Tadi ni pun member ajak makan tapi aku malas la jugak. Entahla hari ni malasla.lelayan whatsapp and instagram ja kerja. ingat tadi nak upgrade blog aku ni yang memang dah burok ni tapi tu malas jugak haaha..ok la wei esok-esok la k, bye.

End.



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...