Monday, May 11, 2015

Slug: Segmen Blogwalking & Give Away by Kisah.Si.Gadis.Leo

Assalamualaikum geng...how r u?r u ok? or r u sick he? motif bahasa aku berbaur india?hahaha, xdapa la hari ni saja jak nak mengajak sesapa la kan menyokong, menjoin, tak harap menang pun,  ok saja kalau x menang, sebab hari tu ada sorang rakan bloggie tinggalkan pesanan ringkas  di chat box tu, jadi hari ni baru ada time sedikit.



Jadi ini syarat-syaratnya ye..

  1. Follow Blog Kisah.Si.Gadis.Leo dan tinggalkan jejak anda di chatbox una.
  2. Copy banner yang berbunga-bunga ni,hahah..serta syarat segmen ni ke dalam entry korang.
  3. Perkara yang korang perlu tulis dalam entry adalah seperti,kenalkan serba sedikit tentang diri korang,dan tulis juga tentang seorang blogger yang korang kagumi dan kenapa?
  4. Tinggalkan link penyertaan korang di ruang komen entry ini supaya una boleh jejak korang semula ;)
  5. 8 orang pemenang akan una umumkan pada entry 1 June nanti,inshaAllah.

Ada apa dengan aku? 

  • Nama aku 'Zulfa' sebenanrya nama yang aku terbalikan sebab nama aku acah-acah panjang, 
  • Bangga dengan umur ku sekarang 32 tahun dan selalu feeling-feling awet muda walaupun tau kecantikan/hkehenseman  luaran hanya sementara, like sukah hati aku la kan...
  • Dan yang pastinya aku x ikut trend nak jadi sado macam yang lelain tu, biarla aku sederhana apa adanya hehe. nak tau lelebih tu ha p sini baca la pepuas. (wah promot)

So blog yang aku kagumi ni blog Tun M ye la sebab dia saja berani bersuara sekarang kan, nak harap aku rakyat marhain ni, nanti kena tangkap pulak, sekarang ni banyak akta x boleh kritik itu ini, hasutan katanya lagipun aku ni bukannya jenis berinformasi sangat. gitu-gitu saja. ok la bye. 

End








1 comment:

Nurul Husna said...

ya Allah...serious selame ni una ingat zulfa ni perempuan..btw tq ye join...

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...