Friday, May 1, 2015

Slug: Selamat Hari Pekerja

Assalamualikum bloggie, ha tekial kial ko nak update..haha sebab tu la aku x suka sangat nak update blog guna henpon mahupun tab, nak jugak laptop aku yang dah kertu macam aku jugak (carut diri sendiri) hahah..Ya Alloh bloggie, hari ni memang hari paling malas yang pernah aku rasa, satu hari ni aku membuta kau. Tejerit jerit mak aku suh bangun, aku pn malas ja hari ni xtau la nak buat pe blur habis, sambil tu layan sajala budak adam ni. Ye la aku pn bukan macam orang lain kan nak melancong bagai..jadi bagus aku duk rumah goyang telor eh..hehe.

So bloggie aku just nak Ucap ja happy first of May and Selamat Hari Pekerja itu je pun..katanya semoga lebih produktif...

Ok la bloggie..selamat bercuti..bye.

End.

5 comments:

ejulz said...

Gudluck.. :)

ejulz said...

44 pemenang dicari!!!

Antara hadiah2 yang bakal dimenangi:
- Kain Batik Sarawak - 1 pemenang
- Kain Pelikat - 2 pemenang
- Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care / Safe Care / Javaspa - 1 pemenang
- Pin Shawl - 2 pemenang
- Blause - 1 pemenang
- Skirt Labuh Lcyra - 1 pemenang
- Cash RM30 - 1 pemenang
- Cash RM10 - 2 pemenang
- Topup RM10 - 3 pemenang
- PVC Keychain - 30 pemenang

Jemput join segmen bagi yang belum join jika sudi.. "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei" Tq..

Jom terjah entry terkini "LAZADA - Mini LED Projector"

JustmeKhalid said...

Coiii goyang teloq

hanya zulfa said...

Hahah

hanya zulfa said...

Hahah

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...