Sunday, September 20, 2015

Slug: Cerita Kosong 1

Assalam, geng Alhamdulilloh hari ahad yang menyenangkan, santai saja hari ni tapi aku ni dah bersiap-siap nak keluar tinggal tunggu kawan aku sorang lagi tu tidur kat atas bangun, so adala time aku curik sedikit nak bercerita apa yang patut. Tapi sampai mana aku bercerita tu xtaula sebab aku puin dah ready-ready, mana sempat, kalau x sempat bersambung la tu..jangan ingat drama je bersambung k LOL.

aku nak kongsi pengalaman peribadi sedikit la, saja la sapa tau mungkin akan ada dijadikan pengajaran, nasihat ke apa aku tak tau, aku just kongsi saja.Ok cerita me macam ni, bebaru ni aku berkenalan dengan sorang akak ni, dia ni kawan atas kawan, member me punya kawan la. so datang tempat aku ni nak dive, ko mampu? hehe..mengiku cerita kawan aku ni akak ni kerja dia as macam pengamal perubatan alternatif macam aura-aura poitif negatif dalam badan, energy medicine la. So aku tengok gaya dia pun cam sempoi , very low profile. Boleh je dia kerja office level manager, sebab ikut dari education background dia pun boleh tahan, lulusan UM ke UPM aku lupa. Tapi dia pilih untuk ubat-ubat orang.

So that day kitorang bertiga, start dari dia sampai airport tu check in hotel, lepak sampai pagi x ingat kol berapa baru balik..aku pun banyak sebenanrya x banyak bercerita dengan member ni tapi lama-lama dah macam sekpala pulakkan walaupun akak-akak, kitorang gelak je, sempat jugak tengok movie Maze Runner ke2 hari tu.

Beb ok la cerita bersambung, member aku dah bersiap pulak dah, sebab aku pn dah ready-ready, nanti boboy sambung k..

bye.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...