Friday, February 9, 2018

Slug: Malas

13:06PM.Assalamualaikum. semalam lagi nak update blog tapi tula.malas mahu buka laptop, buka beg, keluarkn laptop lagu..duh.😏😏 so hari judt update terus dari hp sajo.baru terfikir tadi dah ada stylus patutnya senangla kn...hehehe..nasibla benda alah ni wujud lagi..sebab zaman2 orang berstylus ni..zaman2 orang tengah berPDA lagi kan.

Semalam kawan ajak gi cinema jugak tapi betul2 semalam tu kemaladan melanda.So hari ni ni alhamdulillah hari jumaat dah kn.sok sabtu.hehe 😀😀.xda buat apapun hari ni..yang baiknya...boss aku tu cuti. wahh bagus tu...haha (gelak tutup mulut).  jadi kalau xda apa2 nanti..aku stidy la kot. takutla wak. assignment satu apa pn tak carik lagi..dah la kena banyak membaca..macam biasa tak tau bila nak berubah lakn..hmmm..ckp pasal belajar ni. benang jugakla sebab lokasi pembelajaran tu x tukar- tukar pn lagi..hanat btlla..aku yg request aku jugak ka yang kena check?🤔 yang tukang mengurus tu pn x taula..kejap2 bt marketing la..kejap2 cutila..kejap tunangla..kejap kawinla..heiiii berapa byk kejap pn x taula aku. jadi my last perbualan tu.


Taktaula minah ni. aku marah kang..kang adala kena cakap belakang2 (yg ni for sure mesti punyala.) hmmm aku pn malas mau respon..so aku just buka ja nnt website dan tgk.tapi memang dah buka pn tpi tula benda tu tak update2 jugak. tah tak taula aku..kang mengadu dgn pn Kamariah tu kang..kang macam tutup periuk nasik org pulak.hmm dilemanya papa!!!


okla wak dah dekay kol 1.30pm..kejap lagi nak masuk waktu kerja..org sebelah aku nipn dah gerak dengan bangganya g bukak lampu.kejap2 lagi update whatsapp story k hahah..bye

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...