Wednesday, May 16, 2012

16/May/2012

Assalamualaikum, Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru masa saya sekolah rendah, menengah, Pensyarah-pensyarah ku masa saya di kolej dan universiti..walaupun saya tau bukan semua guru atau pensyarah kenal saya pun...rasanya satu orang pun tak ingat kot hehe.. 

Terima kasih sebab berikan aku tunjuk ajar dan turunkan ilmu pengetahuan. Walaupun tidak banyak aku cerap.. Alhamdullilah banyak yang aku pleajari sepanjang bergelar pelajar mu..Terima Kasih CIKGU!

Gambar dari I luv Islam.com..tq :)

Tapikan guru dulu-dulu tampak berbeza dengan guru-guru sekarang. Sama juga dengan murid-murid. Nanti ada masa saya akan cerita.

End.





No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...