Tuesday, May 15, 2012

New Series - Revenge

Assalamualaikum. Masih lagi saya terkejut awal-awal pagi..LEWAT ke kantor! aduh....sudahnya, saya terpaksa bohon sunat kepada bos..semalam saya tidur lambat..hari-hari pun macam tu jugak. saya bangun tepat pukul 9:10 pagi tadi, itu pun sebab saya terdengar radio era..radio nombor satu lah katakan.. Ada seorang caller, lelaki buat announcement pasal fasha sandha mengandung....masa itu juga saya terkejut, terus ku capai tuala ku mandi kambing. Apapun, perlukah buat announcement pasal fasha mengandung???nonsense!

Nasib baik tidak apa-apa kerja yang penting  hari ni, relax sedikit tapi saya cuba untuk tidak makan gaji buta. Ada satu series yang aku nak share sebab lately ni saya rasa kalau tidak tengok seperti ralat. Nama series tu Revenge yang mana sekarang ni main kat astro 711 setiap hari isnin dan selasa pukul 10:45 PM.

Gambar dari Google

Siri ni best sebab setiap watak yang mereka lakonkan  menarik dan plot cerita memang best sebab saya sebagai penonton tidak dapat mengagak apa yang berlaku seterusnya, dan yang penting cerita ni langsung tidak boring.

end.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...