Friday, May 16, 2014

Slug: Selamat Hari Guru 2014

Salam 1 Malaysia..dan Indonesia..hehe boleh? Hari ini kita mulai hari dengan membaca Al-Fatihah.







Jadi hari ni juga 16 Mei 2014, gue nak ucap Selamat Hari Guru 2014 kepada semua cikgu gue yang ajarin gue dari sekolah rendah langsung ke sekolah menengah sampe ke universitas. Walaupun gue ini bukan murid yang pintar tapi jasamu cikgu senantiasa akan gue kenangi. Justeru kepada cikgu muda harus contohi cikgu senior kerna mereka ini lebih telus mengajar, lebih ikhlas. Yah tau ajala cikgu sekarang ni...sorry terbahas indon pulak sebab macam best...hehe..ok bye.



End.


No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...