Wednesday, June 18, 2014

Slug: Janganlah Marah...ok?

Assalamualaikum. lama x update blog, hari ni baru ada kesempatan. bz katanya. Tetiba aku rasa nak jadi ustad jadian kejap. Bukan pe, awal pagi tadi aku baru je buka WeChat terus pepagi lagi segala laharan aku baca kat moment tu. Apakah ini? hehehe sorang arahkan sapa ntah pasal duit gaji x masuk2...errr hari ni 18hb kot...ke gaji bulan lepas x masuk??lepas tu member sorang ni marahkan sapa ntah pasal mulot lelaki tapi perangai macam perempuan...katanya bapok sesat...ehh?macam tu sekali? argghhhh haaahaha..and ada lagi 4 5 orang yang marah bagai nak rak kau!

Ni biar aku ni pesan, kalau nak memarah segala bagai tu..it is ok kita sesama manusia jadi sifat tu pasti ada. Tapi pastikan benda di mrahkan tu ada bukti ok. kalau saja2 marah tak tentu pasal takut nanti pasti timbul fitnah, fitnah tu kan bahaya katanya heeehe..x pasal2 dapat dosa besar free..acener tu? dah nak Ramadhan ni...hehe



Aku blur la hari ni..nanti lagi la..bye.

End.



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...