Friday, June 20, 2014

Slug: Travelog & Throwback: From KK to Kundasang

Assalamualaikum. Tetiba pulak aku rasa nak ber-throwback segala hehehe..sebab tadi macam biasa mengemaskini folder (berapa kali kemaskini sampai ketua x kemas2) ada lak gambar lama dan gambar yang berapa nak lama sangatlah..aku nak share gambar time aku gi jenjalan di kk dulu, dalam tahun lepas kot. ala-ala travelog la kunun hehe..







Gambar diatas tu aku ambil last year, time tu aku dengan sorang cikgu dengan sorang sahabat baik jalan-jalan pusing kk,  to be exact Kundasang, the view memang superb nak mampus ok hehe..tempat ni sejuk kebetulan pulak hujan, ha mau tak hilang stress ko?nak datang di sini from bandar kk kalau x silap maybe dalam sejam kot lebih-lebih sikit lah..tapi sampai kat sini terus hilang pening hehe dalam kete..haaaha.


Apapun yang penting terima kasih daun keladi buat sahabat baik saya Juliana Banos Salleh, seorang yang baik hati. Semoga murah rezeki mu sahabatku. 


End.



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...