Tuesday, July 8, 2014

Lagu Minggu Ini 12- Salam (Lah Ahmad)

Assalamualaikum. Syukur Alhamdulillah hari ni masuk hari kesepuuh kita umat Islam berpuasa. Semoga semua di permudahkan, Samada Aku  berbukapuasa  mahupun sahur di subuh hari semua serba sederhana. Alhamdulillah sepanjang bulan Ramadan, baru sekali pergi ke bazar Ramadan sebab nya aku malas orang hari-hari pack. Jadi Selepas kerja aku terus je pulang ke rumah dan masak-masak bujang, pokoknya semua serba ringkas. 

Setakat ni aku belum juga berkesempatan buat solat Terawih, sebab selalunya lepas kerja, berbuka aku g workout, Insya Allah selalunya aku p terawih hujung-hujung ramadan atau malam LaillatulQadar. Cari berkat katanya.

Walauapapun rencananya semuanya bermula dengan Nawaitu ok. Okla layan lagu jap. 




End.







No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...