Friday, July 4, 2014

Slug: Throwback Travel KK - (Karambunai & Tanjung Aru )

Assalamualaikum. Alhamdulillah hari dah masuk hari Jumaat, 04/06/2014, hari ke enam Ramadan InsyaAllah kita umat Islam berpuasa. Aku pun x tau nak taip pe benda tapi aku just nak update sikit lagi pasal cuti-cuti KK hari tu. lepas kitorang kununnya berpusing 1 KK, sempat jugakla singgah kejap somewhere di Karambunai, sebenarnya xda buat apa pun masa tu just jalan dengan beberapa teman sekolah dulu-dulu, maklumala kununnya lama x jumpa kan...

Macam biasa view memang membuatkan hati terasa tenang, hilang segala pening kepala...





Rombongan abang Jali sudah mari..errr abang Jali??tetiba..


Kawan 1 sekolah ku, Datin Nurinah.. kau ada??dengan anaknya Atun. Terima Kasih Sahabat ku sebab sudi luangkan masa buat mini reunion ni walaupun ada masalahmu sikit disebaliknya..


Ni la rombongan 'Abang Jali' haahaa aku, Mr LKM, Datin Nuri and Ima.


Lepas tu kan kalau ke KK mesti singgah ke Tanjung Aru ye teman-teman, yang ni antara tempat wajib mesti pergi ok..



Sempat jugakla tengok suasana pantai ni kejap sambi lepak-lepak yang penting sunset di pantai ni ok, sambil makan jeruk buah.. kedondong kau! 



Sebelum balik selfie dulu aku dengan sahabatku Jualiana. Tq Girlfriend..hehe


ok la aku ada keje nak buat. nanti lagi ya. Take Care you all, bye.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...