Monday, October 27, 2014

Slug: Throwback: Antara kenangan sekolah

Assalamualaikum. ya Allah kesian pulak blog aku terasa lama x dipedulikan maafin gue bloggie, hehehe tiber kan bloggie..aku nak throwback lak tetiba kan pasal 2 minggu lepas ke beberapa minggu lepas kat dalam grup whatsaap aku tu ada sorang member ni keluarkan semua kooleksi gambar dia masa zaman-zaman dolu belaka, zaman sekolah la. and malam tu memang gelak macam org gila memasing punya pose dan gmbr memasing semua terkeluar, memang nostalgia dan terharu dan gembira dan sebagainya hehe..

Yang ni konfom la di kelaskan, tiada cikgu so memurid pn mengisi masa lapang hehehe. tu aku d depan tu dengan my friends rosmi and ezrin, biasalah aku nijenis suka menempel dengan bebudak pandai cam diorg ni. Tak pun selalu mintak tulis lirik lagu cthnya Like a Rose, A1...band dulu2..kau ado??hahaha..muka aku nampak sangat muka gosip girl hahaha.

Yang ini aku tak tau, budak pompuan kelas aku ni quite nakal sikit tapi bijak2 jugakla..erk.

Tu my cikgu ekonomi, nama x silap cikgu Ghani, cikgu ni x kenal aku pun rasanya, sebab aku bukan pelajar kegemaran pun..

so me yang dalam bulatan tu hehe.yang ni aku pn lupa kat mana tempat ni.

Aku pun x tau la kenangan paling manis atau pahit ke apa sebab aku ni dulu jenis pendiam sikit, kurang kawan, tapi org yang aku kawan tu diorg la tau perangai aku cemana. so sekarang ni antara memeb yang selalu aku jumpa just dua orang jak, linda and erna, dua2 pompuan, sorang dah kawin anak 1 sorang bujang lagi kahwin tah bila, yg ni paling rapat sebab sekampung, kalau kawan lelaki tu semua bkn asal kampun aku tak pn sekolah tempat lain. Dulu masa sekolah ni, aku pun jenis yang tak study sangat, study pn cenggitu jak la, cam cikgu ajar kat depan, aku selamba makan goreng pisang d belakang heheh, Kalau di ingat semula xda jugak rasa menyesal but at least aku takdala nak jadi budak-budak ala2 rajin ke kan?and my spm result x bagus sgt pun.tapi Alhamdulillah time flies adalah jugak perubahan dalam diri kununnya haha. Apapun harap dapat jumpa la next raya ka apa ka..

Asal aku rasa nak cepat ha hehehe..k la bye.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...