Wednesday, March 4, 2015

Slug: Renjis-renjis dipilis.

Asasalamualaikum bloggie bloggie sekalian. Tadi semalam bersembang dengan my adik beradik thru Whatsapp group, banyak cerita jugaklaa, ala bissala hal-hal keluarga. Pagi tadi awal datang office and  ntah kenapa aku tengok-tengok gambar lama. Baru laa pulak aku tengok bebetul majlis kahwin adik aku yang bongsu. Dia ni kahwin awal, umor memuda lagi dah ada plan nak itu ini, famili sendiri bagai..aku? hadooo..hahaha.

So cam nostalgia jugakla sebab banyak jugak la kena setel kan, stress pun ya jugak sebab banyak benda kena buat, ko tau sajala orang melayu kalau bab kawin, kononya bersederhana tapi ha kau...sederhana la sangat kan..yang bestnya bila bab majlis begini, aku betul-betul x tau so many family members datang support, and semua dapat berkumpul, ketawa besar, and banyak benda/cerita nak cerita like cerita setahun pun belum tentu kot habis. 

Alhamdulillah dah selamat pun adik aku ni nikah, and soon nak jadik daddy and aku pun again jadik pak sedara lagi la hahaha.

So xtau lagi lepas ni giliran siapa dalam famili members ni nak kahwin sebab time kahwin sajala kot baru dapat berkumpul hehehe..nak kata giliran aku hahahaha dah kertu wei hahaha. 





Geng gosip.


Kami geng suka menempel LOL.


Sudah selesai, amin yo rob moga bahagia la ya.



My mum no.2 dari kanan and my aunties









To SIL, welcome to our famili, enjoy-enjoy k. nanti nak thworback gmbr kawin adik beradik yang lain la, macam best pulak. ok bye.

End




No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...