Tuesday, March 3, 2015

Slug: Saling Berkongsi..

Assalamualaikum, uwaaaa baru laa de masa berbloggie, hari ni dengarnya result SPM keluar? apa-apalah zaman aku dah berlalu 15 tahun lepas, perasaan time tu jangan cakap la, adalah beberapa hari tak tidor LOL. Hari ni happy sebab tak berapa bz, just duduk office buat kerja seperti biasa and chill. Sambil Whatsapp dengan beberapa teman. 

Semalam malam bercerita dengan sorang sahabat, dia call 3 kali, video call we chat tapi aku x layan sebab kelmarin aku super bz..bila return whatsapp dia and suh cerita, rasa menyesal x jawab call. Sorry sahabat ..



kesian pula selama ni dia punya masalah yang dia sudah bendung lama baru nak cakap dengan aku?? masalah dia ni rumit jugakla, kalau aku nak cerita detail pun x boleh kot sebab ni melibatkan hal dia dgn suami dengan anak dengan anak yang di carry sekarang dalam perut soon nak keluar and amanah dia dengan aku supaya simpan rahsia ni. So aku sebagai sorang yang boleh dipercayai..cheh..menurut perintah sajala..

Apapun sebagai seorang sahabat, aku harap dia tabah hadapi dugaan. pilihan dia atas tangan dia, sama ada terus kan perhubungan itu atau sebaliknya. Ada juga aku bagi beberapa cadangan positif dengan dia, and respon dia pun positif jugakla. Harap-harap dia ok dan segala keputusan dia aku sokong 100%. Cuma jangan sesekali hindari masalah sebab xda masalah yang xakan selesai.

Apapun hanya nasihat sajala boleh aku bantu setakat ni, kalau bantuan lain in sha allah sedaya upaya ku usahakan. 

To my bestie EZ, semoga tabah hadapi ujian dan dugaan, banyakkan berdoa dariNYA dan jangan terlalu banyak fikir, take care c u soon babe.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...