Saturday, April 4, 2015

Slug: Gerhana Bulan (4April 2015)

Assalamualaikum, Alhamdulillah bloggie-bloggie, hari ni hari bermakna. Kiranya kenangan paling manis sekali dalam hidupla haaha, excited nak mampoos lak aku kan..haha, semalam malam cerita-cerita dengan geng whatsapp, pasal gerhana bulan. Then hari ni hampir terlupa jugakla, sebab lepas mandi, makan pe semua kan aku relak. xtau nak buat apa lak hari sabtu then tetiba ingat gerhan bulan. Harus la aku keluar shirtless depan rumah kan hehehe, 

So ini sajo yang aku dapat dari henpon buritberry aku tu. Satu whasapp /we chat aku share ok walaupun cuma setitik noktah. Kalau bloggie nak tengok boleh je zoom time ni dia nak full tutup dah dah mau gelap. hehe.




Gambar di atas tu diambil didepan rumah, selalu lnya kalau aku keluar malam memang bulan parking kat situ so aku tepi tiang letrik so aku boleh agak tadi2. Subhanallah seriously cantik!! bersyukur dengan kebesaran Allah SWT..(baru nak ingat tuhan segala kan..). Seriously aku happy sampai bulu-bulu roma aku satu badan naik hahaha, sebab selama ni selalu terlepas kan. so lepas ni kalau ada masa boleh la kot buat solat sunat khususf katanya..aku goole tadi hahaa..ok la nanti cerita lagi k..bye.

End.



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...