Monday, April 20, 2015

Slug: Lagu Minggu Ini 20 - Sangkar (Atilia)


Assalamualaikum bloggie, Selamat menyambut bulan Rejab. Jahil sangat aku kan sebab baru tau bulan rejab ni, so bilang my kawan dari whatsapp lepas rejab x lama lagi ramadan. haha.. nampak sangat kalendar Islam tak hafal. 

Tapi lagu-lagu terkini update la pulak kan haaha. tapi lagu ni xdala update sangat, sebab tadi pagi bangun awal pagi aku mood dengar-dengar lagu x perasan pula lagu ni ada dalam playlist, lagu favorit ni..best lak layan lagu ni, jazzy soulyy..lepas ni harus aku start jogging harian ku di mulai dengan lagu ni. 

Aku nak update benda pasal throwback tapi aku malas la pulak nak buka external aku, nanti-nantila ye..




So enjoy-enjoy la ye. bye take care bloggie. nanti kita sambung bloggie-bloggie ok. bye.

End.


No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...