Tuesday, June 9, 2015

Slug: lagu Minggu Ini 23- Want To Want Me (Jason Derulo)


Hai geng, uwaaaa lamanya x mengupdate dan ngedate disini...seriously geng beberapa minggu lepas aku bz nau nau k. tak tau nak mula mana satu, semua hal-hal peribadi, hiburan politik semua aku pinggirkan sementara waktu, semua nya pasal kerja-kerja office ku yang berlambak kunun..haaha..baru la ada semangat sedikit nak update apa yang patut, nak citer panjang lebar memang x la kot sebab aku nak update pasal lagu yang aku baru dengar hari-hari, layan jugak, syok pun syok.




Ok geng aku,  x boleh lelama sangat, in sha allah aku update apa yang terkini, soon kita nak nak sambut Ramadhan kan? bestnya! nak pulang haaha..selamat malam,

Kawan-kawan yang memberi komen terima kasih banyak-banyak..tak sempat nak membalas..just terima kasih..nanti aku tengok bebetul aku reply k..kiss dulu kisss kisssss kisss..hehe mengada kan ok la wei..malam bye.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...