Wednesday, June 17, 2015

Slug: Selamat Berpuasa 2015

Assalamualaikum, alhamdulillah pemirsah hari ni kita bermula untuk berpuasa, maksud aku menjelang subuh nanti kita semua bersahur? sahur la sgt kan, kalau ak yang bebujang telajak ni tak tau la caner, nak masak ke makan luar je ke makan sesiap then tido.

Walauapapun alhamdulillah keadaanya masih lagi sama seperti tahun-tahun berikutnya, seperti biasa aku kita saling beringatla niat puasa tu yang penting, kalau xda niat tu xadala..xtau la ye, tu urusan ko dengan tuhan la aku pun malas nak judge panjang-panjang, so aku share sini lafaz niat puasa senang je, xnak niat hari-hari macam ni..


boleh lafaz niat sebulan ..kalau aku yang pelupa ni so aku amalkan niat sebulan saja senang. so xdela aku nak lupa ke apaka kan..so senang.


In Sha Allah pemirsah semoga kita lalui bulan Ramadan dengan penuh berkat  dan diredhai, dan yang pastinya esok kerja boleh balik awal hehehe naaak jugak pulang awal tu kan, tapi tahun ni aku x apply balik kerja awal kot sebab saja nak tukar-tukar angin, awal sejam pun kalau ikut jem lagi, sama jugak. Jadi aku try tahan diri ni untuk pulang awal, lagipun company aku ni stok kedekut, pulang awal nak deduct berbagai-bagai...humm biasalah. 

Rindu lak dengan blog ni sebab sampai hari ni baru ada sedikit masa untuk update. xsempat pun menjengah blog-blog member yang lain, maafla ye.

Ok la selamat berpuasa untuk semua memember dan keluarga. nanti kita stori panjang-panjang lagi. bye. sorry ringkas sgt hari ni..Selamat bersahur ye..

End.

2 comments:

lulu said...

selamat menjalankan ibadah puasa! :)

hanya zulfa said...

terima kasih selamat berpuasa kembali..

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...