Tuesday, November 17, 2015

Lagu Minggu Ini 28- Writing's On The Wall (Sam Smith)

Assalamualaikum, aduhhh nampak sangat la aku ni xda benda nak update kan? geng boboi bz..haha xtaula sampai bila macam ni, ok xdala bz mana pun cuma sampai rumah terus tido, bangun makan tido, esok pagi kerja, xda life langsung aku. Malas nak bukak laptop aku yang buruk ni, ni baru ada keinginan memuncak baru la nak bukak, browsing segala.

Xda benda menarik pun pasal aku, hidup, carik duit, makan, ni pun baru balik start bersenam sebab tubuh badan aku dah memboyak dengan jayanya. hihi.

Okla geng layan dulu lagu ni, oh ya apapun i rajin update wayang di bisokop ya, walaupun filem hauk ka, flop ke, box office bagai, tetap one of my feveret. Btw, layan lagu ni sebab bole feeling2 dalam kereta haha.





k la tu je..nanti kita jumpa lagi la wei..

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...