Saturday, January 9, 2016

Slug: Blur yang amat.

Assalamualaikum, asal aku rasa nak sedih bila lama x buka blog? Tetiba me ada 'feel' dengan my blog ni. Ok, aku baru bangun, tengah blur xtau nak buat apa (cuci baju kot, makan, keluar kejap, jogging?). Nampak tak keboringan disitu, orang lain sibuk travel sana sini aku mereput dirumah ni sensorang.

Alhamdulillah, syukuran, its 2016, Allah masih bagi peluang untuk bernafas dan buat segala benda, well, 2016 sama je kot untuk tahun sebelumnya, xda perubahan pun, tapi ada jugak la aku fikir-fikir dalam hati nak jaga kesihatan, kerja kuat, and aku ada niat dihati nak mendalami ilmu agama (sebab rasa macam jauh sangatt, cam sikit je bekalan akhirat nanti) tapi tula aku ni jenis 'lambat' nak mula tu semua, yang penting kena kuat la kot kan?

Aku sebenanrya...ntahla..hati ni macam kejap-kejap tenang, kejap-kejap kecamuk...kejap-kejap tenang balik, kejap-kejap panic attack, sebab..banyak fikir itu ini...tak taula bila nak selesai. hmmm..kadang-kadang aku macam indenial akan sesuatu like apa yang aku fikir then mata and hati aku mesti nak deny..deny..deny..


Okla maybe aku blur tahap gaban kot hehehe, tadi i sambil taip menaip ni, i singgah kejap membaca bloggie orang lain, i terbaca jugak la blog Petrova tu, tu pun post tahun lepas (nampak tak betapa bz nya aku sampai hari ni baru membaca?) just wanna say thank you, anytime nak citer2 boleh je WA.

And walaupun dah lambat, nak wish jugakla SELAMAT TAHUN BARU 2016 to you all. semoga happy je la..ok la, seperti biasa i try to update blog ni sekerap yang mungkin hahaha..bye have a nice day.

End.
\



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...