Sunday, February 28, 2016

Slug: SEGMEN BLOGLIST AZHAFIZAH.COM MAR & APR 2016

Assalamualaikum, lama kot rasanya x join segmen-segmen macam ni, yela blog aku ni dah buruk dah, maintenance pun x buat lagi hihihi, sajala aku pun xda benda la nak buat apa-apa, mana tau ada yang menyinggah, boleh la kan kita saling berdoggie..eh silap..berbloggie hahaha. Tapi hari ni dah 28hb masih boleh join kah? nahhhh...~

ok la yang ni member atas member punya post aku post siapa member ni, ko bertuah sebab aku baca blog ko tau.. hehehe k la nak buat report jap.


Segmen simple sangat. Cuma perlu buat entry dan copy & paste je. Pemilihan 10 blog melalui random.org.

TAMAT: 28 FEBRUARY 2016

Langkah Penyertaan Segmen
1.Buat Entry bertajuk: Segmen Bloglist Azhafizah.com Mar & Apr 2016
2.Copy & Paste coding dalam kotak bawah ni diruangan HTML entry (aku sebenarnya blur wei caner nak copy 
   paste dah wei sebab aku malas kot..nanti ko click link blog Azhafizah tu je la) 
3.Publish dan tinggalkan entry dalam kotak komen di entry asal Segmen Bloglist Azhafizah.com Mar & AP2 2016
   (yang ni aku buat haha)

So kalau u all nak tau lanjut lagi ko pegi je blog ni www.azhafizah.com

End.

1 comment:

ucing said...

Hi Ucing Blogwalking dari segmen yang sama,Sertai Segmen Teka Benda Uk2 untuk pencarian bloglist uk 2016.

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...