Saturday, March 5, 2016

Slug: Sakitnya tuh disini..

Assalamualaikum bloggie, hmmm, nasibla ada blog ni, selain aku boleh meluahkan segala keluh kesah dengan beberapa orang, disini pn antara salah satu tempat aku nak melepaskan perkara-perkara gembira, suka duka dan perkara-perkara yang menyakitkan hati. Ok, minggu ni, minggu x berapa nak best jugakla, tak tau la minggu ni aku rasa teruk jugak la, dengan hal keluarga dengan hal office, hal diri sendiri lagi...

Hari tu aku sakit, sejak isnin tu aku rasa sistem tuboh badan macam lemah x lemah tapi larat jugakla pergi office, hari seterusnya aku demam and still larat lagi pergi office, hari rabu tu kemuncak! x boleh bangun, aku macam demam, x boleh bangun, sakit sendi, sakit gigi pun ya dan keliru dengan keadaan, lepas tu aku g klinik check up sana sini, dapatla MC dua hari. ok sekian.

Masuk hal offcie, aku tak taula nak cakap macam mana, kesnya x dela berat sangat pun, atau aku ni jenis drama lelebih tu aku tak tau la kan, aku x kisah pun kalau ada rakan sekerja aku nak call semasa aku cuti, tapi tak taula, aku baru je cuti sakit sehari dua satu office kecoh pasal satu benda kecil. kalau benda tu salah aku sekalipun, ok baiklah aku salah, tapi, aku berfikir macam ni, setiap orang punya style atau cara kerja memasing. Aku tak tau yang mana 'mungkin' aku perlu ikut cara kerja orang lain sekalipun dia berpangkat boss, tapi bagi aku sekarang ni macam lelebih pulak, x kan la setiap kali aku cuti dan maksudnya dia akan ke meja aku dan check apa yang patut? aku x faham.. and kalau benda tu x jumpa, aku fikir semua orang kena hormat dengan barangan peribadi orang lain dan bukan sesuka hati nak selongkar laci meja orang disebabkan mencari sesuatu untuk perkara yang bukan besar sangat pun. Bukannya syarikat nak muflis pun. Ya, aku salah simpan benda tu ditempat sepatutnya tapi still personal aku tetap personal, call boleh dan tanya itu ini tapi xkan x b oleh minta kebenaran?

Alfatihah untuk arwah atuk aku yang kembali kerahmatullah hari Selasa 02/03/2016, dapat berita ni dari famili grup selepas aku keluar dari klinik, banyak memori bersama arwah atuk kesayangan, Insha Allah semoga arwah ditempatkan dikalangan beriman. Amin. ok la bloggie selamat berhujong minggu bersama kesayangan. bye.

End


No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...