Thursday, April 14, 2016

Slug: Ok sudah.

Assalamualaikum bloggie..seperti biasa penat. penat la bloggie, tak taula, kerja pun bukan banyak mana pun dah tapi setiap kali masuk office ja, mesti mata aku kuyu, layu, mengantuk, aku cukup tidur atau tak sama ja bloggie tetap mcm tu jugak haaha..ke x ikhlas?hihih

Ok alhamdulilah aku sebenanrya x jangka pun ada yang membaca post2 aku, ye la follower pun sendu (gelak tutup mulot)..kalau aku retis tadi mau 600k follow haha..ok kisahnya yang pasal entri hari tu, Sahabat bukan sahabat tu, ada la beberapa orang respon, dan memberi penjelasan sewajarnya, aku pun bukan la marah..ermmm sikitla marah tu..aku ni tak tau la..ke aku ni jenis mudah kecewa??

aku ni jenis yang bila aku suka kawan dengan orang tu aku akan take care orang tu, sebab empati aku banyak, jadi aku memang jenis macam tu. Seperti yang aku jelaskan, aku senang bila ada sahabat meluahkan masalah, aku rasa seperti dihargai, bukan senang tau orang nak share masalah dengan sesiapa , walau jauh atau dekat. dan ya aku seriously sangat-sangat membenci orang yang ignorant. macam sambil lewa, hek eleh mamat ni...macam tu. aku x suka.

Jadi keadaan kembali ok. kami semua dah berbicara kembali, dah saling menyanyagi..dah kembali suami isteri fantasi eh..hihihi ko faham-fahamla kalau baca. ok la tu ja, kejap lagi nak delete la post tu..Kepada sahabat yang berkenaan, sekali lagi x perlu la mintak maaf..chill la..ok bye

End.


No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...