Saturday, March 26, 2016

Slug: Terima Kasih

Assalamualaikum bloggie, hari ni x tau la nak buat apa, tadi lelepak kejap dengan kawan, balk rumah terus lah bukak cita tv 3, cerekaram tapi ntahla macam x da mood nak tengok, tajuk x boleh blah, kolam cinta. Tak tertarik langsung aku nak tengok. Tapi tadi terlepas satu drama kegemaran pulaak,,, Cinta 100kg. wei aku ayan weii drama hihih..ok cecukupla drama.

Seperti biasa aku belek hp, lepas tu nampak pulak ni..sejenis penghargaan okey! hihih, ini bermaksudkan ada jugakla reader aku kan, (kalau xda pun, aku buat blog ni macam diari pun ok bah)..apapun terima kasih member aku ni, well sebenarnya kitorang kan selalu jugakla WA, boleh kata hari-hari kot hihih, ada sajala kitorang bual-bualkan (bual apa tu aku xleh la aku nak cerita) so biar aku dengan member aku ni sajo yang tau. yang x menahan tu, sibuk caner pun..sempat tu update..hahaha..maybe member aku ni fikir..mamat ni dah kenapa kan?


Alhamdulillah aku percaya satu benda, kalau kita percaya pada sahabat, susah senang pasti kita akan menghargai sesuatu walau kita terima 5 sen pun, macam kitorang bercerita cerita tu, mesti mau selit sikit kata-kata motivasi, mesti mau be positif dan sayangi dirimu, macam tu..dan bila kita terima kata-kata kebaikan dan semua hari tu akan menjadi senang, termasuk berdoa pada Allh tu memang wajibla kan. Macam aku, aku pilih orang denga siapa aku nak cakap sebab aku ni dah berapa kali dah dikenakan orang yang tak bertanggungjawab  yang macma kimk..

Ok la aku pun tak nak cakap apa lagi, sebab fikiran aku dah masuk kelain...(nak stereka baju, nak tido, esok nak memain dengan kuceng, bla- bla bla)..jadi baik kau berhenti disini sahaja dulu.. kepada member itu, Terima Kasih.

End.






No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...