Wednesday, June 29, 2016

Slug: Terkenang-kenang.

Assalamualaikum. Alhamdullillah bloggie, sekarang ni  pukol 4 and tengah sahur, tapi xda sahur makan nasik ke apa, hmm untuk hari ni minum milo sahaja, berasa nak makan tapi malas la pulak sebab masa berbuka tadi dah makan berat yang teramat jadi sahur ni biarla sederhana (padahal malas)

Tahla bloggie sedih lak, sahur-sahur sensorang ni ingat la jugak zaman-zaman dulu masa remaja dikampung, bloggie taulakan bersahur bersama famili, gembira-gembira gelak besar, alaaa rindunya zaman begitu. bila rindu macam ni, satu perkara aku ingat, secanggih mana pun keadaan sekarang (WA,FB,IG) tetap x sama, kongsi video pun tetap x sama macam dulu. 

Kelmarin aku buat satu permintaan dengan adik dari group WA tu kot2 la ada gamba2 lama, sekali masuk 20 keping kau dia send, hmmsebak lak rasanya, adik aku cakap, kesian kita dah tetua x sedar masa berlalu alaaaa...




Well, again tahun ni dah pasti kami adik beradik x berkumpul lagi, sebab aku balik kampung tiga hari sebelum raya, abang aku yang di KK tu ssehari sebelum raya dan yang lelain tu seleas raya, jadi x berkesempatan nak jumpa, tapi xpala yang penting mak aku gembira, sebab akhir-akhir ni cara dia cakap tu seperti rindu yang teramat dengan anak-anaknya..hmm.

k r bloggie xtau nak cakap apa dah sebab dah mengantuk balik, jap lagi nak bangun pagi sesiap keje, settle kan semua keje, sebab malas nak hand over keje banyak dengan minah tu, menyampah lak pompuna tu kalau ingat dia. bye.

End.

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...