Sunday, November 13, 2016

Slug: Kembali tapi kekok

Assalamualaikum...bloggiesss.ya Aulloh akwardnya rasa..haaha, xtau nak cakap apa..rindunya nak 'cakap-cakap' sini. kalau blog ni seseorang dah lama aku peluk ketat, cium lumat..eh?haha..hmm..ntahla, aku baru rasa nak update setelah sekian lama! hmm..ok permulaan sekali..aku sihat (walaupun xda sapa bertanya), Alhamdulillah, karier ok (walaupun..mata naik atas). ..

Sebenarnya  tadi aku tengah bebuat kerja-kerja office d rumah ni sambil bertemankan radio Nasional FM( bukan  era atau mix FM k) dgn secangkir teh..sebab dulu kan time macam ni ada segmen pilihan bersama masa tu kan radio muzik..ke aku sejenis ketinggalan wei?haaha

Tadi kacau kejap sebab aku nak buka blog tapi lupa password, alaaaa..terpaksa tenang kejap and pepelan igt balik...untung igt..kalau x dapat buka tadi, caner nak luah perasaan kan?nak luahkan dengan orang lain pn ssh skg ni..asik kejap je kejap kejap je..sudahnya kejap tu sampai kesudah..macam mana byk socmed ni, tetap my bloggie tetap jadi keutamaan cuma sibuk bekerja sahaja..byk betul ketinggalan..blogi ni pn betul-betul memerlukan maintenance yang sepatutnya..(mcm dah banyak kali cakap kot).

Tetiba happy rasa hati ni sebab update..sok2 lagi la ya..bye

End.



No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...