Friday, January 5, 2018

Slug: 2018/35

Assalamualaikum. Ya Allah its been a while kan? gosh lamanya x enter disini merempan meratip bagai kan? haaha.. last entry ritu masa raya hari tu kot. lepas  tu senyap. hmmm baru sebenarnya buka laptop tu pun sebab sebab mau register course untuk  semester akan datang. sebelum ni ada jugakla bukak tapi sebenarnya aku terlupa  password hahahaha...

Mungkin rezeki hari ni la kot, my birthday and tetiba i gogle cari baliok my blog and masuk password dan terus dapat masuk, terus jugakla aku menyesave. hmmm 2018 kan. tak rasa betul, macam cepat sangat masa berlalu-laluan.  Aku ni ada satu tabiat, masuk new year mulala counting days cuti, especially cuti perayaan haaha, macam lucu..haha

Alhamdulilla, kehidupan macam biasa, adala naik turun, kalau nak ikut kemajuan pn, sambung belajar tu ja la, lelain tu gitu2 jugakla, pergi kerja balk kerja lepas tu, tidur. kalau ikut perubahan pun study tu sajala, belaajrla apa yang patut. tapi nantila cita pasal study.

Alhamdulillah hari ni aku secara rasminya 35 tahun. tak tau la kenapa sampai je umur canni, aku ni mulala suka baling belakang kenangan lama, macam berblogging ni, start 2007, yala masa tu kan zaman study, macam blogspot tu semua tengah in kan so rajinla, sebab tu la aku rasa facebook tu lagi boring dari blog ni, syukur jugakla boleh masuk semula, sebab banyak la nak luah2..haaha.so kejadiannya hari ni  mcm ni la...



nah belanja la skit muka aku dah tua ni ha bukan selalu kan..heheh



Macam biasa jugakla =, aku akan try update and update apa yang patut. ok tapi sekarang aku ngantukla. ok la..bye..

End.







No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...