Tuesday, January 9, 2018

Slug; Bosan

11:50PM. Assalamualaikum. cadangnya tadi nak tido, tapi hati ini rasa tak sedapla pulak sebab satu hari ini, aku memikirkan keputusan peperiksaan. Aduh bila la nak keluar tak taula, perasaan ni macam acah-acah santai tapi debar-debar...acaner tu? haha. tak tau la exam kali ni wak, macam tak yakin ja. macam ada sesautu yang berlaku tapi entahla. 

So tadi buka la kejap website uni tu. Boring! kekononnya nak jugakla update profile tu nak letak gambar-gambar tapi macam malas la pulak.

Isnin tadi kerja macam biasa, kalau ada sesiapa yang terbaca status kat mana-mana tu, dengan sukacitanya aku nak bagitau Isnin sampai Jumaat sememangnya hari-hari boring, bangun pagi, mandi pergi kerja, pulang kerja, goshhh..boring dan terpaksa. kadang- kadang kesian jugakla member/awek aku dekat admin department tu sebab kalau aku dah stat mengeluh dan mendengus tu faham la dia tu haaha.

 bukanla aku x mau majukan diri, tapi xtaula caner nak start, kalau mau cakap pasal kemajuan pun, sambung belajar la kot , tu ja la kot kemajuan kendiri. ni tadi pun cadang nak tido, tapi sebab hati tu x sedapkan ha tu la aku pn bangun balik turun ke ruang bawah rumah aku ni, buka laptop, tetoppp x ada pn. Ni sok2 selasa rabu khmis jumaat macam ni la jugak hari-hari. senang cerita, macam orang xda kehidupan.

Bercakap pasal kerja tadi, macam biasa duduk depan orang yang &%$$%^ (sorry nak taip tapi x sampai hati so cukupla sekadar dalam hati sajo)tapi tu la, nak tunjuk kepala angin dia ja, kepala angin aku x ambil tau la pulak. (tapi ada orang nak ambil tau kah) haha. tapi tadi aku berasa bad mood yang acah bad tapi mood ok lagi kejap2 bad..boleh? ingatkan tahun baru tadi boleh la jugak freshup sikit, tapi memang hampeh. betul la orang cakap, tahun saja yang berubah, kehidupan tu sama ja. :(



ke aku sebenanrya yang tengah fikir-fikir negatif?tapi ntahla tengokla esok lusa macma mana nanti. k la tido dulu ya.. Terima kasih kepada sesiapa yang membaca. 

No comments:

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...