Thursday, April 30, 2020

Kursus Online

Assalamualaikum bloggie. Alhamdulillah hari ke-7 puasa dah kan. Esok pun dah 1 Mei, cuti lagi, hari pekerja. Pasal PKP tu i pun dah x ikut perkembangan sangat, selalunya update pasal covid tu melalui telegram yang official punyala. tengok keadaan kadar kes pun dah turun juga. Alhamdulillah syukuran!! walaupun jauh dari sudut hati i berkata ' ala, x lama lagi kena turn kerja', dan i dapat bayangkan kesibukan luar biasa  bakal berlaku,  pasti ada ramai insan-insan yang mengejar barang-barang mereka perlukan yang selama ini x kunjung tibah ish! dalam ala macam x move on pula nanti hmmm.

Apapun i nak kongsi sesuatu,  macam kursus-kursus online la. Kawan i yang kongsi suh buat, kejap eh i carik link tu share disini.


2) Rumahku


Tu ha link nya, jadi mana la tau seseiapa yang berminat boleh ja join,manala tau dalam bosan-bosan sebab semua benda sudah buat dalam rumah tu termasuk la cikcap..ha boleh cuba ini dan boleh la tambah-tambah sedikit ilmu pengetahuan pasal kewangan, pasal rumah etc2.. Kursus 1 dan 2 tu by AKPK dan yang ketiga tu dari one of Uni prograam dari UAE. x dala fun mana pun tapi bleh la layan, yang penting ada Sijil jugak, tapi pint sendiri la ya.. hhehe..lagi satu memula tu ingatkan kursus yang 1 dan ke 2 tu esp for cikgu-cikgu sebab masa kena isi pasal identiti apa semua tu kebanyakannya  berkenaan dengan cikgu, tapi tak ya, sesiapapun pun boleh. 

ok la selamat berpuasa bye. 

2 comments:

JustmeKhalid said...

Aku dah ambik semua. Kena paksa uols. Kalau tak mmg taklah.. cikcap tu apa? Gituhhhh #naif

hanya zulfa said...

tuk yang bebujang mcm kitah ni tau kot apa itu cikcap hahaha....

Filem Malaysia

Bloggie. hai! Ramadhan is around the corner. yeay! boleh kurus. tiber haha. x buat apapun weekend barusan Memandangkan musim panas, me mengh...